Ostuinfo
Kuidas osta
Sobivate kaupade väljavalimist on mugav alustada vasakul asuvast tootemenüüst. Kui olete vajaliku kauba välja valinud, märkige riiete puhul suuruste lahtris soovitud suurus ning koguse lahtris mitu toodet Te osta soovite ning lisage kaup ostukorvi.
Pärast ostukorvi lisamist võib poes veel ringi vaadata ning teisi kaupu otsida. Hiljem annab ostukorv ülevaate kõigist valitud kaupadest ja kogustest. Kui kõik soovitud kaubad on ostukorvi lisatud, vormistage tellimus. Tellimuse lõplikuks vormistamiseks ja saatmiseks on vajalik registreerumine. Kõik klientide isikuandmed on konfidentsiaalsed, neid ei avaldata kolmandatele isikutele.
Pärast nupule "VORMISTA TELLIMUS" vajutamist, saate valida, kuidas kaup kohale toimetatakse: kas Smartpostiga või soovite kaubale ise järele tulla.
Kui olete tellimuse edastanud, saadetakse Teie e-mailile arve. Kui teile ei ole 24 h jooksul arvet saabunud, siis palun võtke meiega ühendust meili või telefoni teel.
Kui soovite pakki postkontorisse, siis palun lisage kommantaaride lahtrisse ka postkontori nimi.
Roheline Vihmavari jätab endale õiguse hindu muuta ja need hakkavad kehtima internetis avaldamise hetkest.
Saatmiskulud
Saatekulu tasub tellija ja see lisatakse arvele.
Kauba kättesaamiseks on neli võimalust:
SMARTPOST, arvele lisandub teenuse hind 4.00€
Omniva (Eesti Post), arvele lisandub teenuse hind 5.30€ - HETKEL EI PAKU, kuna Omniva ei suuda tagada pakkide tervelt ja õigeaegselt kohalejõudmist
Omniva kuller (ELS Ekspressi kuller), arvele lisandub teenuse hind 5.90€,
Ise järele, sel juhul saatekulu ei lisandu. E-poest tellitud pakkidele on võimalik järele tulla eelneval kokkuleppel Kikerpuu tee 34, Viimsi, Randvere küla!
Suuremõõtmeliste saadetiste puhul arvestatakse postikulu eraldi ja selle suurusest teavitame me Teid siis, kui oleme tellimuse töösse võtnud. Eestist välja saadame paki eelnevalt kokku lepitud tasuga.
Nii palju kui võimalik taaskasutame meile kaubaga saabunud pappkaste ja pakendeid ning pakime Teie tellimused neisse. Hoolitseme, et kõik pakendid oleksid puhtad ja terved, kuid neil võivad olla peal sildid, vana pakketeip. Kui soovite, et pakendame Teie kauba kindlasti uhiuutesse pappkastidesse, siis palun kirjutage see info kommentaaride lahtrisse.
Kuidas kauba eest tasuda
Tellitud kauba eest saab tasuda pangaülekandega e-mailile lisatud arve alusel. Selgituses palun märkige kindlasti tellimuse number. Arve tasumisel nõustute automaatselt www.rohelinevihmavari.ee e-poe tingimustega. Kauba eest võib tasuda 3 tööpäeva jooksul tellimuse esitamisest. Kui Te ei ole selle aja jooksul ülekannet teinud, pannakse kaubad uuesti müüki. Alati on Teil võimalus võtta meiega ühendust ja leppida kokku pikemates maksetingimustes. Ettetellimisel toodete maksetähtajaks on ettetellimiskampaania viimane kuupäev. Kui tühistate soodushinnaga eeltellimise või koostellimuse peale tellimuse kinnitamist ja tootjale saatmist, siis tuleb tasuda tellimuse hinnast 25% ettetellimistasu.
Ettetellimiskampaaniate käigus tehtud ostude eest, lõpumüügis olevate ja allahindlusega toodete eest palume tasuda ülekandega.
Kui soovite tasuda pakile järgi tulles, siis palun andke sellest soovist meile teada ning arvele lisandub arve muutmise tasu 3.50.
Allahindlusega tooteid me tagasi ei osta ja ümber ei vaheta.
Kõikide teiste e-poes tehtud tellimuste eest on võimalik tasuda Kikerpuu tee 34 lattu järgi minnes ilma lisatasuta.
Koolituste eest palume tasuda arvel märgitud kuupäevaks ning see tagab Teile koha koolitusel. Kokkuleppel koolitajaga on võimalik tasuda ka kohapeal. Palun andke teada, kui Te mingil põhjusel ei saa koolitusel osaleda. Koolitusele etteteatamata mitteilmumise korral on broneerimistasu 20% koolituse hinnast ning seda ei tagastata.
Pangakoordinaadid:
OÜ Roheline Vihmavari
EE072200221038969578 Swedpank
BIC/SWIFT: HABAEE2X
EE767700771001857413 LHV
BIC/SWIFT: LHVBEE22
Reg. Nr. 11448502
KMKR 101591094
Saatmistingimused
Kaup saadetakse teele hiljemalt 5 tööpäeva jooksul pärast makse laekumist meie arveldusarvele.
Ettetellitud tooted postitame peale seda, kui tootja on kauba meile kohale toimetanud. Ettetellimiste puhul varieerub toodete kohalejõudmine olenevalt tootjast 2-6 nädalat. Tarneaja täpsustamiseks palun võtke ühendust info@rohelinevihmavari.ee
Roheline Vihmavari ei saa garanteerida tellitavate kaupade olemasolu tootja laos. Puuduva kauba eest teeme tagasimakse samale arvele, kust saabus ülekanne.
Kauba tagastamine ja ümbervahetamine
Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, on Teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest (VÕS § 56 ). Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis; toode ei tohi olla määrdunud või kahjustunud; toote sildid ei tohi olla eemaldatuv või rikutud. Tagastatud kauba saab ka vahetada mõne teise meie poes müügil oleva kauba vastu. Kauba tagastamise või vahetamise korral tasub tagastamisel tekkivad postikulud klient. OÜ Roheline Vihmavari tasub kauba vahetamise kulud juhul, kui tegemist on meiepoolse eksitusega. Kui mõnd meie partnerite kaupa ei ole ajutiselt meil laos, siis anname sellest Teile kindlasti teada ning Teil on võimalik valida, kas Te soovite uue kauba saabumiseni oodata või tühistate tellimuse ja me kanname Teile raha tagasi.
Kliendile spetsiaalselt ettetellitud kaupa (riided, lõngad) ei ole võimalik ümber vahetada, v.a. juhul kui on tegemist meiepoolse eksitusega ning oleme Teile saatnud vale toote või on tegemist praaktootega.
Roheline Vihmavari ei saa ettetellitavate toodete puhul garanteerida toodete olemasolu tootja laos. Garnstudio lõngade tootja laoseisu saab jälgida http://www.garnstudio.com/yarns
Lisainfo
Tekkinud küsimuste korral võite alati võtta meiega ühendust e-maili teel info@rohelinevihmavari.ee või helistada tööpäevadel kella 11.00-18.30 telefonil 5127173
15. veebruaril 2016 avatakse kõikidele tarbijatele üle Euroopa Liidu uus elektrooniline keskkond, mille kaudu saab lahendada e-kauplejatega tekkinud kaebusi. Keskkond kannab nime ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) ning avatakse ligipääsuks aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Eestis täidab kohtuvälise tarbija ja kaupleja vahel tekkinud vaidluste lahendava organi rolli tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon http://www.tarbijakaitseamet.ee
ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
Veebipoe Roheline Vihmavari ökopood isikuandmete vastutav töötleja on www.rohelinevihmavari.ee (registrikood 11448502) asukohaga Kummeli tee 20, Tallinn, 11912, tel 5127173 ja e-kiri info@rohelinevihmavari.ee.
Milliseid isikuandmeid töödeldakse
- nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
- kauba kohaletoimetamise aadress;
- pangakonto number;
- kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
- klienditoe andmed.
Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse
Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.
Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).
Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
Õiguslik alus
Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.
Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse
Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.
Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.
Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.
Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.
Turvalisus ja andmetele ligipääs
Isikuandmeid hoitakse zone.ee serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.
Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.
Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.
Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.
Isikuandmetega tutvumine ja parandamine
Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.
Nõusoleku tagasivõtmine
Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.
Säilitamine
Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.
Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.
Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni.
Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.
Kustutamine
Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.
Ülekandmine
E-posti teel esitatud isikuandmete ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab isikuandmetest, mis kuuluvad ülekandmisele.
Otseturustusteated
E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.
Vaidluste lahendamine
Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel info@rohelinevihmavari.ee. Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).